whore.blogg.se

1

Kategori: Allmänt

Jag har aldrig mått som jag gör nu. jag trodde att jag hade nått botten förra våren då jag verklgen mådde pinns men hur jag mår nu är fan inte ens mänskigt. Jag mår så psykiskt dåligt att det gör fysiskt ont. HELA TIDEN. det gör alltid ont och jag kan inte göra mig av med smärtan. jag vill inte låta som en liten fjortis med pappa komplex som vill ha upmärksamhet, det är inte jag.
 
jag är en 16 årig tjej från umeå. jag har skatad migsjälv på olika sätt sen jag var sex år. när jag sex år så dog min farmor som även var min allra bästavän i cancer. Detta hände samtidgt som min mamma diagnoserades med sjukdomen MS. Det är e sjukdom som bara blir värre och värre med tiden till man dör. Det har alltid gjort så ont i mig att min mamma inte har varit som alla andra mammor och det tar dagligen min energi att se min mamma och veta att hon inte är frisk. det gör hysteriskt ont i själen kan jag lova.
 
jag har sen alltid slitit i mitt hår vilket ledde till att jag var flintskallig under en lång period som barn. sen har jag varit ett fan av att tröst äta och att skada migsjälv genom att skära mig etc. 
Jag har gått på bup i två års tid nu och är diagnoserad med OCD, depression och paink ångest. 
 
justnu känner jag mig som en fake barbie, jag har slutat äta för att bli smal, jag har löshår och sminkar mig timmar dagligen, jag har ett alterego som heter martina och hon lever det perfekta livet jag vill uppnå. jag gör allt för att framstå perfekt och för att ignorera det faktum att jag mår skit. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: