whore.blogg.se

på senare tid

Kategori: Allmänt

på senare tid har jag mått heeelt värdelöst och jag är en sånhär idiot som gör allt värre för mihsjälv när jag väl mår dåligt. älskar att skada migsjälv på alla möjliga tänkbara vis. men pulver som jag är så kan jag lova att jag förtjänar det.
 
jag skokar heeela tiden för jag orkar inte gå till skolan när jag har ångest och så går jag inte till skolan får jag ångest för om jag inte får bra betyg så kommer jag inte in på ett bra universitet och då kommer jag inte bli advokat och då kommer jag sluta som en hora. jag röker och tar droger och dricker hela tiden, jag har även sex med fel personen och skär migsjälv för att straffa mig själv. Helt ärligt så suger det att vara mig och jag skulle göra vadsomhelst för att få bli lyklig. och kom inte med nå jävla "men du måste ju kämpa" för satan om inte jag kämpar men helt jävla ärligt så har jag inte orken att ta mig ur en sånhär svacka igen.  
 
denhär hösten är slutet på min depression. jag struntar i om det betyder att jag måste ta mitt liv för att bli fri för nu orkar jag ärligt inte längre. jag tänker inte ha det såhär, jag har inte bett om dethär. så antigen så vinner jag över dethär och blir fri eller så vinner dpessionen över mig och jag dör. hursomhelst så bllir jag fri och justnu är det allt jag vill.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: